ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ

Автор(и)

  • Олександр Савич Київський національний економічний університет ім. Вадима Гетьмана

Ключові слова:

Управління, глобалізація, маркетинг, транснаціональні корпорації, промислові підприємства.

Анотація

Промислові підприємства є основними суб’єктами світового товарного ринку та носіями найбільшої частини добавленої вартості світової економіки. Усі промислові підприємства працюють в умовах жорстокої конкуренції. А сучасною характеристикою середовища діяльності підприємств є вплив глобальних процесів: конкуренція з боку глобальних компаній (транснаціональних корпорацій), глобальні риси вподобання споживачів, необхідність у виробництві  уніфікованих  та  високоякісних  товарів,  розробка  єдиної  глобальної  чи регіональної  маркетингової  стратегії  та  маркетингового  комплексу.  У  статті розглянуто  сучасний  стан  управління  маркетинговою  діяльністю  промислового підприємства, виявлено проблеми, які виникають в умовах  глобалізації економіки та високого рівня конкуренції. Вивчено сучасні особливості  глобалізації та її вплив на маркетингову діяльність промислових підприємств.

 

Посилання

Archibugi D., Michie J. The Globalization of Technology Myths and Realities //Research Parers in Management Studies. – 1993. – № 18. – P. 47–54.

Barlett C. A., Goshal S. Managing Across Borders. The Transnation Solution. – Boston : Harvard Business School Press, 1989.

Dicken P. Global Shift The International of Economic Activity. – New York ; London : McGraw–Hill, 1992.

Falk R. Predatory Globalization. – New York : Harper & Row, 1999.

Мешайкина Е. И. Стратегическое управление предприятием в динамичном окружении // Белорусский экономический журнал. – 2001. – № 1. – С. 53–62.

Гончаров В. В. Руководство для высшего управленческого персонала (Опыт лучших промышленных фирм США. Японии и стран Западной Европы). – М. : Сувенир, 1993.

Пилипчук В. П. Управління продажем : навч. посібник / В. П. Пилипчук, О. В. Данніков. – К.: КНЕУ, 2011. – 627 с.

Андриас А. Золтнерс, Прабхаканат Синха, Салли Э. Лоример. Стратегия продаж: организация продуктовой работы торгового персонала / Андриас А. Золтнерс, Прабхаканат Синха, Салли Э. Лоример. – Пер. с англ. – Днепропетровск : Баланс Бизнес Букс, 2005. – 512 с.

Каплан Р., Нортон Д. Организация, ориентированная на стратегию /Р. Каплан, Д. Нортон. – Пер. с англ. – М. : ЗАО «Олимп-Бизнес», 2004 – 416 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

05.10.2017

Як цитувати

Савич, Олександр. «ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ». Журнал європейської економіки, вип. 14, вип. 1, Жовтень 2017, с. 51-58, https://jeej.wunu.edu.ua/index.php/ukjee/article/view/789.

Номер

Розділ

МІЖНАРОДНА ЕКОНОМІКА