ТАРГЕТИНГ – ОДИН ІЗ ВИДІВ СТРАТЕГІЧНОЇ РЕКЛАМИ

Автор(и)

  • Олена Карась ТНЕУ

Ключові слова:

Таргетинг, реклама, сегментація, маркетинг, цільовий ринок.

Анотація

Розкрито поняття  таргетингу. Охарактеризовано  коло  завдань, які вирішує таргетинг. Запропоновано застосування таргетингу як одного із засобів Інтернет-реклами.

 

Посилання

Ализар А. Поведенческий таргетинг: назад в будуще. Вебпланета [Електронний ресурс]. – Режим доступу : webplanet.ru/news/advert/2007/ 8/30/behaviorism.html.

Бородкин А. Поведенческий таргетинг: изображая жертву. Тельньюз [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://telnews.ru/theme/13053/

Богданов Б. Воздушные шарики в рекламе [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://telnews.ru/column/13061/

Бутенко Н. В. Маркетинг : підручник. – К. : Атака, 2008. – 300 с.

Траут Дж., Райс Э. Позиционирование. Битва за узнаваемость. [Електронний ресурс]. – Режим доступу : lux.e-reading-lib.org/.../Traut_-_Pozicionirovanie._Bitva_za_uznavaemost.

Диксон П. Р. Управление маркетингом : пер. с англ. – М. : БИНОМ, 2007.

Пасічник Д. Ю., Діброва Т. Г., Поведінковий таргетинг – новий підхід до реклами в мережі інтернет. – Національний технічний університет України «КПІ», Актуальні проблеми економіки та управління [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://probl-economy.kpi.ua/ru/node/74.

Поведінковий таргетинг змушує купувати [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.iliadabeachhotel-corfu.com/index.php/marketingova-informatsiya/ogljadi/2803-povedinkovij-targeting-zmushue-kupuvati.

Поведенческая реклама наиболее эффективна для решения задач, связанных с отложенным спросом. МедиаРеволюция [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.mediarevolution.ru/advertiser/scripts/288.html.

Чистов К. «Оценка по поведению» Технологии таргетинга сегодня и завтра // Інтернет-Форум. – 2007. – 21 бер. – С. 43–55.

Market targeting options [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.learnmarketing.net/targeting.htm.

Oriah Akir, Md. Nor Othman Consumers’ Shopping Behaviour Patternon Selected Consumer Goods: Empirical Evidenceon Malaysian Consumers Journal of Business & Policy Research. – Volume 5. – Number 1. – July 2010. – Pp. 123–157.

STP [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.segmentationstudyguide.com/stp-process/what-is-the-stp-process/

Susan Ward. Small Business: Canada Expert Target Marketing [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://sbinfocanada.about.com/od/ marketing/g/targetmarketing.htm.

##submission.downloads##

Опубліковано

02.10.2017

Як цитувати

Карась, Олена. «ТАРГЕТИНГ – ОДИН ІЗ ВИДІВ СТРАТЕГІЧНОЇ РЕКЛАМИ». Журнал європейської економіки, вип. 13, вип. 3, Жовтень 2017, с. 324-32, https://jeej.wunu.edu.ua/index.php/ukjee/article/view/758.

Номер

Розділ

МІКРОЕКОНОМІКА