РЕКЛАМА ТА НЕМАТЕРІАЛЬНІ АКТИВИ ІТАЛІЙСЬКОГО ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА ТА ПЕЙЗАЖНОГО ЖИВОПИСУ

Автор(и)

  • Анджела Бессана Інститут економіки та маркетингу, Університет IULM , Мілан

Ключові слова:

Реклама, нематеріальні активи, образотворче мистецтво, пейзажний живопис, кластерний аналіз.

Анотація

Витрати на рекламу та нематеріальні активи є свідченням промоційних зусиль будь-якого підприємця. У важкі часи підприємці, залучені до  індустрії культури, повинні максимізувати свої промоційні зусилля, адресовані приватним акціонерам та групі зацікавлених осіб, для того щоб вижити в дуже конкурентному середовищі, у якому держава та органи державної влади не можуть підтвердити виділення ними грантів у попередні роки.  Використовуючи останні дані  з мікроекономіки, ми емпірично оцінюємо співвідношення між витратами на рекламу, нематеріальними активами, чистими  активами  та  рентабельністю (прибутки  чи  збитки/сумарні  активи) для  італійського  образотворчого  мистецтва  та  пейзажного  живопису.  Цей  приклад базується на останніх законодавчих нормах італійського мистецтва. Італійське мистецтво традиційно охоплює сценічне та образотворче мистецтво. У нашому дослідженні ми виключаємо сценічне мистецтво, а натомість розглядаємо пейзажний живопис, відповідно до національного Коду  культурної  спадщини та діяльності, затвердженого італійським парламентом у 2004 році. Пейзаж – це опис людиною вілл, замків, археологічних місць і т. д. та місць природи, парків,  де  антропологічний  вплив  вважається  менш  важливим,  ніж  природний. Розглядається також таке поняття, як «менеджери подій»: ними вважають  інноваційних підприємців, які безпосередньо не беруть участі у культурних подіях, але підтримують, рекламують і просувають їх.  Дослідницькі  джерела  вказують  на  те,  що  образотворче  мистецтво, пейзажний живопис є прибутковим, незалежно від світової фінансової кризи, коли витрати на  рекламу були однією  четвертою  від послуг на програму,  а нематеріальні витрати були зведені до мінімуму. 

 

 

##submission.downloads##

Опубліковано

22.09.2017

Як цитувати

Бессана, Анджела. «РЕКЛАМА ТА НЕМАТЕРІАЛЬНІ АКТИВИ ІТАЛІЙСЬКОГО ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА ТА ПЕЙЗАЖНОГО ЖИВОПИСУ». Журнал європейської економіки, вип. 12, вип. 3, Вересень 2017, с. 317-32, https://jeej.wunu.edu.ua/index.php/ukjee/article/view/663.

Номер

Розділ

ЄВРОЕКОНОМІКА