ЕКСПОРТ ОЛИВКОВОЇ ОЛІЇ З ГРЕЦІЇ ТА РОЛЬ МАРКЕТИНГУ

Автор(и)

  • Елізавет Антоніаду магістр бізнес-адміністрування спільної магістерської програми ТНЕУ (Україна) і TEI WM (Греція)

Ключові слова:

Маркетинг, експорт, канали збуту, конкуренція, фірмова марка (назва товару).

Анотація

Експорт  є  настільки  важливим,  що  визначає  стан  економіки  Греції  в певний період  і, можливо,  становить  єдину  галузь, яка,  завдяки  торгівлі  товарами,  забезпечує  її  відродження.  Зокрема,  головний  грецький  продукт – оливкова олія, її реклама разом з відповідним маркетингом може забезпечити  досягнення  країною  поставлених  завдань.  Пошук  нових  ринків  повинен базуватись на географічних, демографічних, культурних та етнічних критеріях. Рецептом успіху часто вважають екстраверсійну діяльність. Але агресивне  входження  на  зарубіжні  ринки  за  наявності  там  попиту може  стати  першим кроком до дії.  Зрештою,  кон’юнктуру  ринків  потрібно  підтримувати.  Оливкову  олію потрібно представляти як особливий продукт, яким Греція може вирізнятися з-поміж  інших  країн. Олію поставляють  у численні  країни світу,  і, все ж, немає певної стратегії просування її на ринки.

 

Посилання

Lautenborn R., (1990) New marketing litany: 4 P’s Passe; c-words take over Advertising Age, October, p. 26.

O’Malley, Lisa and Caroline Tynan (2000) «Relationship marketing in consumer markets: Rhetoric or reality», European Journal of Marketing, Vol. 34, No. 7, pp. 797–815.

Morgan R. and Hunt D.S (1995) «The comparative advantage theory of competition» Journal of Marketing, Vol. 59, pp. 1–15.

Kotler P. (1997) Marketing Management, Analysis, Planning, Implementation and Control 9th edition, Prentice – Hall.

Michael E. Porter (1980) Competitive Strategy: Techniques for Analyzing Industries and Competitors, Free Press, N.Y.

##submission.downloads##

Опубліковано

12.09.2017

Як цитувати

Антоніаду, Елізавет. «ЕКСПОРТ ОЛИВКОВОЇ ОЛІЇ З ГРЕЦІЇ ТА РОЛЬ МАРКЕТИНГУ». Журнал європейської економіки, вип. 11, вип. 2, Вересень 2017, с. 177-89, https://jeej.wunu.edu.ua/index.php/ukjee/article/view/547.

Номер

Розділ

МІЖНАРОДНА ЕКОНОМІКА