ОРГАНІЗАЦІЙНІ ОСНОВИ РОЗВИТКУ АГРАРНОГО МАРКЕТИНГУ З ВИКОРИСТАННЯМ МІЖНАРОДНОГО ДОСВІДУ

Автор(и)

  • Ольга Зигрій

Ключові слова:

Міжнародний ринок, аграрний маркетинг, ринковий механізм, маркетингове дослідження, якість, конкурентоспроможність.

Анотація

Подано  на  розгляд  організаційну  систему  аграрного  маркетингу,  що відображає потенційні можливості підприємства та його вихід на світові ринки.  Маркетингові  дослідження  пропонуються  як  процес  систематичного здійснення  збору  аналізу  інформації  про  внутрішній  і  зовнішній  стани, необхідної  для  прийняття  стратегічних  і  тактичних  управлінських  рішень, пов’язаних  із вибором ринку, визначенням обсягу продаж, прогнозуванням  і плануванням ринкової діяльності.

 

Посилання

Варченко О. М. Механізм регулювання ринку цукру в країнах ЄС / О. М. Варченко // Вісник аграрної науки. – 2006. – № 6. – С. 70–75.

Варченко О. М. Ринок цукру в Україні: оптимальне поєднання ринкового та державного регулювання / О. М. Варченко. – К. : ННЦ ІАЕ, 2004. – 315 с.

Заец А. С. Сахарная промышленность в Украине: становление, развитие, реструктуризация / Заец А. С. – К.: Наукова думка, 2001. – 327 с.

Черевко Г. Система агробизнеса в США. Кооперация в системе агробизнеса / Г. Черевко, Ф. Горбонос // Экономика Украины. – 1996. – № 7. – С. 73–79.

Шпичак О. М. Проблеми ціноутворення в АПК // Організаційно-економічні проблеми розвитку АПК (у чотирьох частинах) / За ред. П. Т. Саблука. – Ч. 4 – К.: ІАЕ, 2001. – 321с.

Шпичак О. М. Ціна, витрати, прибутки агро виробництва та інфраструктура продовольчих ринків / О. М. Шпичак. – К.: ІАЕ УААН, 2001. – 585 с.

Юрчишин В. У пошуку раціональної економічної політики: (США) / В. Юрчишин, О. Стойко // Вісник Української Академії державного управління. – 2002. – № 2.

Янків М. Д. Організаційно-економічні механізми розвитку і функціонування АПК України / М. Д. Янків. – Л. : Коопосвіта, 2000. – 448 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

06.09.2017

Як цитувати

Зигрій, Ольга. «ОРГАНІЗАЦІЙНІ ОСНОВИ РОЗВИТКУ АГРАРНОГО МАРКЕТИНГУ З ВИКОРИСТАННЯМ МІЖНАРОДНОГО ДОСВІДУ». Журнал європейської економіки, вип. 10, вип. 2, Вересень 2017, с. 196-02, https://jeej.wunu.edu.ua/index.php/ukjee/article/view/455.

Номер

Розділ

МІКРОЕКОНОМІКА