ПРЯМІ МЕТОДИ РЕГУЛЮВАННЯ ЦІН НА ПРОДУКТИ ХАРЧУВАННЯ: СПОСОБИ РЕАЛІЗАЦІЇ ТА ОЦІНКА РЕЗУЛЬТАТІВ

Автор(и)

  • Людмила Шкварчук Національний університет «Львівська політехніка»,

Ключові слова:

Прямі методи регулювання, продукти харчування, фіксовані ціни, декларування зміни цін, обмеження рівня рентабельності, обмеження торговельної націнки.

Анотація

Здійснено аналіз практики застосування прямих методів регулювання цін  на  продукти  харчування  в Україні, досліджено  наслідки  їхнього  впливу на суб’єктів продовольчого ринку, проведено оцінку результативності регулювання. Визначено перспективи застосування прямих методів регулювання  цін  для  стабілізації  стану  продовольчого  ринку України  в  посткризовий період.

 

Посилання

Гладких Д. Державне регулювання економіки України за допомогою ціноутворення // Економіка України. – 2001. – № 1. – С. 47.

Постанова Кабінету Міністрів України від 10 листопада 2003 р. № 1747 «Про невідкладні дії щодо стабілізації ситуації на ринку продовольчого зерна, хліба і хлібобулочних виробів»: [Електронний ресурс]. – Джерело доступу http://zakon1.rada.gov.ua.

Постанова Кабінету Міністрів України № 373 від 17 квітня 2008 р. «Про затвердження Порядку формування цін на продовольчі товари щодо яких запроваджено державне регулювання»: [Електронний ресурс]. – Джерело доступу http://zakon1.rada.gov.ua.

Постанова Кабінету Міністрів України № 1222 від 17 жовтня 2007 р. «Про затвердження Порядку декларування зміни оптово-відпускних цін на продовольчі товари», зі змінами: [Електронний ресурс]. – Джерело доступу http://zakon1.rada.gov.ua.

Указ Президента України № 125 від 6.03.2009 р. «Про зупинення дії деяких положень постанови Кабінету Міністрів України від 6 серпня 2008 р. № 709»: [Електронний ресурс]. – Джерело доступу

http://zakon1.rada.gov.ua.

Україна у цифрах 2008 р.: Державний комітет статистики / За ред. О. Г. Осауленка. – К.: ДП «Інформаційно-аналітичне агентство», 2009.– С. 56.

Фурса А. Державне регулювання цукробурякового підкомплексу в умовах ринкових відносин // Економіка України. – 2004. – № 10. – С. 58–66.

##submission.downloads##

Опубліковано

31.08.2017

Як цитувати

Шкварчук, Людмила. «ПРЯМІ МЕТОДИ РЕГУЛЮВАННЯ ЦІН НА ПРОДУКТИ ХАРЧУВАННЯ: СПОСОБИ РЕАЛІЗАЦІЇ ТА ОЦІНКА РЕЗУЛЬТАТІВ». Журнал європейської економіки, вип. 9, вип. 3, Серпень 2017, с. 342-51, https://jeej.wunu.edu.ua/index.php/ukjee/article/view/362.

Номер

Розділ

РИНОК ФІНАНСОВО-БАНКІВСЬКИХ ПОСЛУГ