РЕАЛІЗАЦІЯ ПРИНЦИПІВ СТРАТЕГІЇ ІНТЕРНЕТ-КОМУНІКАЦІЙ ТА ІНТЕРНЕТ-ЗАСОБІВ

Автор(и)

  • Раїса Кожухівська Європейський університет, Київ,

Ключові слова:

Маркетинг, Інтернет-комунікації, Інтернет-технології, комунікаційні стратегії, банерна реклама, контекстна реклама, реклама в розсиланнях, контекстне просування.

Анотація

Проаналізовано  теорію  та  практику  використання  окремих  Інтернет-комунікацій  у маркетинговій діяльності підприємств, що дає змогу виділити та систематизувати ключові особливості, переваги та недоліки окремих засобів  Інтернет-комунікацій  у  процесі  реалізації  комунікативних  стратегій  в Інтернет. Широке застосування  Інтернет-технологій стає одним з найактуальніших завдань в індустрії туризму.

 

Посилання

Реклама в Интернете: реалии и «виртуалии». [Текст] / В. Самойленко // Маркетинг и реклама. – Киев, 2004. – № 1. – С. 35-4.

Блюм М. А. Основы использования средств рекламы в коммерческой деятельности [Текст] / М. А. Блюм, Н. В. Молоткова / Основы использования средств рекламы в коммерческой деятельности: Учебное пособие. – Тамбов: Издательство ТГТУ, 2006. – 160 с.

Маркетинг, Интернет и CALS-технологии [Текст] / : монография / В. С. Хабаров, Д. В. Цигарели, С. А. Спиридонов /. – М.: ООО «Паритет Граф», 2001. – 220 с.

Алексунин В. А. Электронная коммерция и маркетинг в интернете : Учеб. пособие. [Текст] / В. А. Алексунин, В. В. Родигина / Электронная коммерция и маркетинг в интернете : Учеб. пособие. – М.: Изд.-торг. корпорация «Дашков и К°», 2005. – 213 с.

Добрянська О. А. Управління рекламною діяльністю як фактор підвищення ефективності господарювання : Автореф. дис. ... канд. екон. наук. / 08.06.01. / НАН України. Ін-т регіон. дослідж. – Львів, 2004. – 19 c.

Орєшнікова М. І. Оцінка ефективності рекламної кампанії // Актуальні проблеми міжнародних відносин. [Текст] / М. І. Орєшнікова /. – Каталог статей зі збірників наукових праць. Вип. 35, ч. 2. – К., 2002. – С. 157–159.

Дейнекин Т. В. Комплексный метод оценки эффективности интернет-рекламы в коммерческих организациях // [Електронний ресурс]: – Режим доступу – http://www.dis.ru/market/arhiv/2003/6/11.html.

Glossary of Interactive Advertising Terms // Interactive Advertising Bureau [Electronic resource]: interactive advertising and marketing association. Mode of access : http://www.iab.net/resources/glossary.asp, free.

Frequency Plays a Significant Role in Lifting Awareness // Dynamic Logic [Electronic resource]: online research company specializing in measuring online advertising effectiveness. Mode of access: http://www.dynamiclogic.com/beyond_1_2.php, free.

Targeted Impressions More Effective Across All Brand Measures // Dynamic Logic [Electronic resource]: online research company specializing in measuring online advertising effectiveness. Mode of access : http://www.dynamiclogic.com/beyond_1_12.php, free.

##submission.downloads##

Опубліковано

31.08.2017

Як цитувати

Кожухівська, Раїса. «РЕАЛІЗАЦІЯ ПРИНЦИПІВ СТРАТЕГІЇ ІНТЕРНЕТ-КОМУНІКАЦІЙ ТА ІНТЕРНЕТ-ЗАСОБІВ». Журнал європейської економіки, вип. 9, вип. 3, Серпень 2017, с. 270-8, https://jeej.wunu.edu.ua/index.php/ukjee/article/view/357.

Номер

Розділ

МІЖНАРОДНА ЕКОНОМІКА