ІСТОРИКО-ЕКОНОМІЧНИЙ ТА СОЦІАЛЬНИЙ ВИМІР КОРПОРАТИВНОЇ СОЦІАЛЬНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ (НА ОСНОВІ СЕКТОРА ПРОМИСЛОВОСТІ ОБРОБКИ ХУТРА)

Автор(и)

  • Дмітріос Маврідіс Технологічний Інститут Західної Македонії, Касторія
  • Леонідас Поліопулос Технологічний Інститут Західної Македонії, Касторія
  • Теофілос Поліопулос Технологічний Інститут Західної Македонії, Касторія

Ключові слова:

Обробка хутра і шкіри, Західна Македонія, корпоративна відповідальність.

Анотація

Касторія і Сіатіста, два історично найважливіших регіони Західної Македонії з їх багатою культурою, комерційною та ремісничою справою, є єдиними в Європі, яким вдалося пережити буревій глобалізації та зберегти, хоч у значно менших розмірах, виробництво хутра. Опираючись на наявні факти, можна дійти висновку, що виробництво хутра і торгівля ним у цих регіонах сягає своїми витоками ХV ст.,  і це дало світу чимало знаних торговців, які стали благодійниками  і спонсорами не лише в рідній країні, а й у місцях проживання. Звичайно, в ті часи термін «корпоративна соціальна відповідальність»  був  невідомим,  але  любов  до  своєї  країни,  патріотизм,  благодійність та  інші вияви соціальної опіки  і чистого патріотизму самі по собі були формою  вираження  чогось  більшого,  ніж  просто «корпоративна  соціальна відповідальність».  Саме  тому  варто  аналізувати  економічну,  соціальну  і благодійну діяльність тогочасних людей, і це є прекрасним доказом, що сучасна діяльність підприємств стосовно питань навколишнього середовища, соціальної вразливості, культури, навчання тощо, не виникла з нічого, а насправді існувала з давніх часів. Її просто по-іншому представляли і характеризували, оскільки в різні часи й потреби були різними. Окрім того, проаналізуємо необхідність створення мережі в ремісничому секторі виробництва хутра  з  метою  продовження  традицій  наших  попередників  і  подальшого розвитку цих вартостей, активізуючи промисловість загалом  і виробництво кінцевого продукту зокрема. 

Посилання

Bernhard Ungericht, Thomas Korenjak, Dirk Raith, (2008) «Corporate Social Responsibility oder gesellschaftliche Unternehmensverantwortung», ΕLIT VERLAG GmbH, WIEN,

Bulmann Antje, (2006) «Mehrwert durch mehr wert (Nachhaltiger Unternehmenserfolg durch Investitionen in CSR)», Diplomarbeit, Bremen.

Europäische Kommission (2002a), Mitteilung der Kommission betreffend die soziale Verantwortung der Unternehmen: ein Unternehmensbeitrag zur nachhaltigen Entwicklung.(KOM 2002, 347).

Montana, P., Charnov B., «Management», klidarithmos publicities Αthens 2002.

Akilas, Μilas, (1996) Seals of Istanbul.

Koutsiaftis, Emanouil, (2001) «Greek education in Kastoria the 19th century», Iera Mitropolis Kastorias publicities, Thessaloniki.

Makris, Haris, (2000) «Kastoria, short history of city», afoi Kyriakidoi publicities, Thessaloniki.

Milonas D., (2009) «Greek sponsoring»,«Pili Anaptiksis» monthly review of Western Macedonia, [10] January.

Pouliopoulos, Leonidas, (1994) «Historical development of fur and the role of Kastoria», kastoriani estia publicities, Κastoria.

Pouliopoulos, (2005) L. & Sionta Venetia, «Dictionary of fur», ION publicities, Athens.

##submission.downloads##

Опубліковано

30.06.2017

Як цитувати

Маврідіс, Дмітріос, et al. «ІСТОРИКО-ЕКОНОМІЧНИЙ ТА СОЦІАЛЬНИЙ ВИМІР КОРПОРАТИВНОЇ СОЦІАЛЬНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ (НА ОСНОВІ СЕКТОРА ПРОМИСЛОВОСТІ ОБРОБКИ ХУТРА)». Журнал європейської економіки, вип. 8, вип. 4, Червень 2017, с. 383-97, https://jeej.wunu.edu.ua/index.php/ukjee/article/view/237.

Номер

Розділ

МАКРОЕКОНОМІКА