ДОСВІД ІТАЛІЇ ТА ФРАНЦІЇ В ТРАНСПОРТНІЙ СИСТЕМІ СЕРЕДЗЕМНОМОР’Я ТА ПІВДЕННОЇ ЄВРОПИ: ЯКЕ ЗНАЧЕННЯ ВІН МАЄ ДЛЯ УКРАЇНИ?

Автор(и)

  • Марко Беначіо
  • Лорен Гієрі Університет-2 ім. Люмієра, Ліон
  • Костянтин Комаров
  • Енріко Муссо

Анотація

У вік глобалізації мало місця залишилось для традиційних фіскальних політик; а також для політик; що базуються на перерозподілі національного доходу чи міжнародній допомозі. Зараз немає обмежень щодо бажання багатих країн (регіонів) фінансувати бідні країни, і, що найважливіше, це було би неефективним у системі, керованій конкуренцією.

Посилання

Biehl D., (1986), L'impact de l'infrastructure sur le développement régional, Commission des Communautés européennes.

Cabrion C., TGV Méditerranée: le sacre du fer et de la route, «Transport public», 2001, No 1004, pp. 16-21.

Chlastacz M., Spécial ferroviaire. Rail et ports: une connexion en développement, «Transports. Actualités», 2001, No 726, pp. 14-18.

CLIA (Cruise Line InternationalAssociation), Med Cruise.

Crozet Yves (2001), entretiens avec un journaliste du Monde concernant l’arrivée du Train à Grande Vitesse à Marseille , Le Monde, 2001.

Drewry Shipping Consultants (2000), Mediterranean container ports and shipping. Traffic growth versus terminal expansion - an impossible balancing act?, Drewry, London.

Federtrasporto, 1999, L'intemazionalizzazione del trasporto: la posizione dell'impresa italiana, Bollettino economico sul settore dei trasporti, No. 10, Centro Studi Federtrasporto.

Fressoz M. et al., Spécial Marseille « La vie du rail et des transports», 2001, No 184, pp. 12-26.

Garrec Le J., 1998, Quel avenir pour les ports français? Actes du colloque, Paris.

Handbook of Ukrainian ports, 2001, Odessa.

Lajoinie A., 2000, Transports en France et en Europe éviter l'asphyxie, Rapport d'information, Paris.

Marchese, U., Musso, E., Ferrari C., The role for ports in intermodal transports and global competition: A survey of Italian container terminals - Selected Proceedings of the 8th WCTR Conference , 1996.

Marconsult, 2001, Studio sul turismo crocieristico, Progetto Port Net Med.

Ministero dei Trasporti e della Navigazione, Conto Nazionale dei Trasporti, 1999.

Port de Marseille. Résultats 2000, Rapport d’activité, 2001.

Pryadko S., 2000, Ukrainian and Russian Black Sea ports as new destinations for cruise fleet, Seatrade Conference, Genoa.

Reynaud C., Poincelet M., 1997, Les transports en Maditerranée, HERMES, Paris.

Reynaud C., Poincelet M., 1999, Quelle cohésion au sein d'une Europe élargie et quel rôle pour les transportss? Actes du séminaire de Barbizon du 29 novembre au 1er décembre 1999, INRETS.

Tiebout, (1956), «A pure theory of public expenditure », Journal of Political Economy, Vol. 64, Nr.5, p. 416.

##submission.downloads##

Опубліковано

16.05.2018

Як цитувати

Беначіо, Марко, et al. «ДОСВІД ІТАЛІЇ ТА ФРАНЦІЇ В ТРАНСПОРТНІЙ СИСТЕМІ СЕРЕДЗЕМНОМОР’Я ТА ПІВДЕННОЇ ЄВРОПИ: ЯКЕ ЗНАЧЕННЯ ВІН МАЄ ДЛЯ УКРАЇНИ?». Журнал європейської економіки, вип. 1, вип. 1, Травень 2018, с. 38-67, https://jeej.wunu.edu.ua/index.php/ukjee/article/view/1247.

Номер

Розділ

Статті