КОНЦЕПЦІЯ МАРКЕТИНГОВОГО АУДИТУ: ПРОБЛЕМИ ТЕОРІЇ ТА ПРАКТИКИ

Автор(и)

  • Ірина Голяш ТНЕУ
  • Наталя Галушка КНЕУ ім. В. Гетьмана

Ключові слова:

Стратегічне управління, конкурентоспроможність, маркетингове середовище, маркетинговий аудит.

Анотація

З розвитком ринкових відносин в Україні постає питання підвищення конкурентоспроможності підприємств на ринку та їх своєчасної адаптації до змін  конкурентного  маркетингового  середовища,  усвідомлення  проблеми необхідності  практичного  застосування  принципів  маркетингового  аудиту для здійснення оцінки виробничо-збутової діяльності підприємства, а також виявлення  проблем  і  прихованого  потенціалу,  які  перешкоджають  досягненню оперативних і стратегічних цілей та отриманню бажаного результату. Формування  маркетингового  аудиту  є  одним  із  найскладніших  завдань  стратегічного  управління. Необхідність  його  зумовлена  отриманням інформації, що характеризує фінансово-господарську діяльність підприємства, а також складових елементів середовища, яке його оточує, та координації  на  цій  основі  діяльності  системи  управління  з метою  досягнення  поставлених цілей.

Посилання

Армстронг Г., Котлер Ф. Маркетинг. Загальний курс, 5-те видання / Пер. з англ.: Уч. пос. – М.: Видавничий дім «Вільямс», 2001.

Балабанова Л. В., Балабанець А. В. Маркетинговий аудит системи збуту. – К.: Видавничий дім «Професіонал», 2004.

Балабанова Л. В., Холод В. В. Стратегічне маркетингове управління конкурентоспроможністю підприємств. – К.: Видавничий дім «Професіонал», 2005.

Гаркавенко С. С. Маркетинг: Підручник. – К.: Лібра, 2002.

Голяш І. Д., Будник Л. А. Аудит спеціального призначення: конспект лекцій. – Тернопіль: ТАЙП, 2007.

Шкардун В., Ахтямов Т. Оценка готовности предприятия к реализации маркетинговой стратегии // Маркетинг. – 2004. – № 3.

##submission.downloads##

Опубліковано

06.06.2017

Як цитувати

Голяш, Ірина, і Наталя Галушка. «КОНЦЕПЦІЯ МАРКЕТИНГОВОГО АУДИТУ: ПРОБЛЕМИ ТЕОРІЇ ТА ПРАКТИКИ». Журнал європейської економіки, вип. 7, вип. 3, Червень 2017, с. 289-97, https://jeej.wunu.edu.ua/index.php/ukjee/article/view/118.

Номер

Розділ

МІКРОЕКОНОМІКА